Retourneren, klachten, gratis verzenden

Retourneren van producten

superfooods retour vlgs de regels** UPDATE 4 oktober 2017 **

Met verwijzing naar de brief die wij van Ralph & Cathy Oats  kregen, de founders van WIN Worldwide, en onze supplier van de productlijn Daily Lift, moeten we mededelen dat producten tegen lagere prijzen verkocht worden en niet meer geruild of geretourneerd kunnen worden of onder de geld terug garantie vallen. Het spijt ons jullie dit mede te moeten delen.

*** ALLE verkopen van Daily Lift zijn FINAAL. Geen geld terug. Geen retouren. Geen uitzonderingen ***

** EINDE UPDATE **

We gaan ervan uit dat jij ook, net als wij en vele anderen, helemaal tevreden bent met je superfooods product. Toch kan het zo zijn dat je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Je hebt het recht* om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De enige voorwaarde hiervoor is dat de verpakking niet open is en de eventuele sealing nog in tact is. Na annulering heb je vervolgens 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen naar ons. Wij storten het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten snel (binnen 14 dagen na de melding) retour naar je. De kosten voor het retour zenden van je product(en) zijn voor je eigen rekening. Wil je gebruik maken van dit herroepingsrecht neem dan contact met ons op via info@superfooods.nl en vermeld hierbij het ordernummer en de producten die je retour wilt sturen.

Wanneer je de producten retour stuurt voeg dan het ingevulde en ondertekende retourformulier bij het pakket.
Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt en geef vervolgens je bestelling af bij een PostNL postkantoor.
Let op: Bewaar altijd het verzendbewijs met de Track & Trace code!

* Het herroepingsrecht is alleen van toepassing op consumentenbestellingen en niet op zakelijke (B2B) orders.

Voorwaarden retourneren
Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen en/of retourgoederen waarvan de sealing is verbroken accepteren.
U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product samen met een kopie van de factuur te sturen naar onderstaand adres.
Artikelen zonder kopie factuur worden niet in behandeling genomen.
Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

Van Der Ree Superfooods brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht op het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.

Van Der Ree Superfooods vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Verzendkosten

Gratis verzenden
Bij orders boven het genoemde bedrag op de website worden geen verzendkosten in rekening gebracht. In het geval van aankopen waarbij gebruikt gemaakt wordt van de maandaanbieding of een kortingscode vervalt de gratis verzenden optie.

Klachten

Klachtenafhandeling
Bij superfooods draait alles om tevreden klanten, mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service verzoeken wij u om ons via email te informeren. Bij superfooods streven we ernaar om ingediende klachten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door superfooods binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven.

Adres

Van Der Ree Superfooods
Retour-/klachtafhandeling
Liedekerkeplantsoen 38
1066WP Amsterdam
Nederland

Telefoon 0642472614
Email info@superfooods.nl

KvK 34221013
BTW NL 125014065B02
Bank NL45 ABNA 0469 1044 57